Tiendas, couriers, agencias de viaje.. de y para los latinos!
Tienes un negocio en Italia que no está en nuestro elenco? Mandanos una email para publicarlo!
Usa nuestros foros y chat para conocer latinos como tu!

| Miss You |
|
| Enrique Iglesias - Insomniac (2007) | |||
|
Yeah miss you.. Tonight I feel so cold and lonely And baby you’re so far away The space between us keeps on growing How I wish that you could hear me when I say no no no no no no no wish you hear me saying no no no no no no no oh I miss you oh I miss you oh baby since you walked away oh I miss you oh I miss you I miss you more and more each day Now tell me do you think about me Coz I think about you all the time yeah Only miles just stand between us And I don’t wanna stop until you die no no no no no no no wish you hear me saying no no no no no no no oh I miss you oh I miss you oh baby since you walked away oh I miss you oh I miss you I miss you more and more each day (Spanish) no no no no no no no wish you hear me saying no no no no no no no oh I miss you oh I miss you oh baby since you walked away oh I miss you oh I miss you I miss you more and more each day (repeat 3 times) I miss you more and more each day I miss you more and more each day I miss you more and more each day (Thanks to Evert for these lyrics)
Comentarios (0)